Nöjd!

Jag har suttit hela dagen och försökt hitta julklappar till min släkt på nätet. Svårt alltså... speciellt farmor... hon har problem med att se = inga böcker, höra = inga ljudböcker, röra sig = inga resor, har inget behov av pengar = inga trisslotter... men jag tror faktiskt att jag har hittat en grej som jag kan ge henne! ... och så kan jag och Syrran ta en fin bild i Jukkasjärvi som vi ramar in och ger till henne. Perfekt!

Till mamma och pappa har jag hittat en grej som är perfekt! Alltså, helt otroligt perfekt! Det är inte varje år man gör det... !

Syrran däremot...................... jag har prestationsångest, jag har typ gett henne världens bästa presenter som hon blivit skitglad för och nu har jag massa att leva upp till! Men jag ska nog lyckas hitta på nå...

Vad önskar du dig i julklapp?

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Ingenting..bara glada barn och/eller en Byswater ;)! Trevlig helg!

Postat av: Malin

Haha... Glada barn blir nog inte så svårt... julen är ju det bästa de vet!! :D

2007-11-23 @ 16:17:29
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback