Lite bilder från Icehotel

image253

Natt utanför baksidan av ishotellet :)


image254

Vackra sviten som heter Coming out och är designad av Maurizio Perron


image255

Jag och syrran utanför hotellet i overaller :)


image256

Jag bygger ishotell, inte världens bästa bild men :) Det var jobbigt men kul!


image258

Jag tar hand om situationen på icehotell.... näää... men det ser nästan ut så!


image259

Jag och syrran i en härlig svit! Återkommer med designer!


image260

Islampa


image261

En mycket cool svit.. Sci-fi-tema i sviten Operation blade designad av Ben Rousseau & Jai Drew


image262

Vårt varma hotellrum som vi sov i första natten (isrum nästa natt och annat hotellrum sista natten)

Kommentarer
Postat av: Zanna

wooow.
Var ni med och byggde eller bodde ni där`??

Postat av: Emilie

Häftigt ställe!

2007-12-14 @ 19:15:58
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Fridah

fiiint ^^ ha en mysig fredagskväll:)

2007-12-14 @ 19:21:55
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Malin

Zanna: Vi fick hjälpa till att bygga varsitt valv och sätta fast en dörr som en del av vår resa. Jag tror att det tog ca 2 timmar. Vi sov där en natt också, jag blev lite förvånad över att det var så varmt i sovsäcken!

Emilie och Fridah: Det var så vackert och man fick världens julkänsla där uppe! Ett underbart ställe och jag vill redan dit igen!

2007-12-15 @ 11:57:51
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback