Retuschering och röda läppar QUIZ!

Japp... idag tog jag som pics.. och ibland får man en bild man VERKLIGEN gillar... men näsan ser sådär ut... hmmm.... retuschering...?
 
Titta på dessa två :
Orginal
Orginal

Retuscherad
Rak näsa

Vilken tycker du är finast? Kommentera!!!

Jag har även retucherat något på denna bilden, men inte näsan.... gissa vad? (Svar längst ner på detta inlägg)

hehe

SÅ! Till röda läppar. Passar jag i röda läppar? Personligen så älskar jag mig själv i ljusa läppar... jag älskar att sminka mina ögon och få fokus på dem lämna mina läppar orörda. Nu har jag fyra bilder med röda läppar och två utan. När ser jag bäst ut? Röda läppar bilderna är inte retuscherade :)

röda läppar 4


Röda läppar tre puh!

röda läppar 2

Röda läppar

Kanske man ska variera, haha ;)

Svaret på bilden med retusheringen var pupillerna... de lös lika mycket som på de första bilderna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Min egna näsa är finast :) tycker jag...

Postat av: Hanna Panna

Tyckte det var skitsnyggt med röda läppar! Få fokus på dem ibland :) Variation är bäst! Bilden med retuscherad näsa kändes väldigt olik dej!!! Me like you the way you are!! PUSA!

2006-10-22 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback