Lucy in the sky with diamonds

Nu har jag skrivit klart mitt arbete om WT. PUH! 6 sidor. Tror inte att det räcker till 30 min redovisning. Men jag har förstås lite grejer att visa som tar lite tid. Får dra ut på det, för för det första så orkar jag inte skriva mer, för det andra finns det inte mer att skriva.

Sedan spelade jag en $2 poker-turnering idag. 108 deltagare. Jag kom 2:a. Vilket betyder $41, yippie-yey! min andra poker dag liksom.
Men man blir jävligt trött i huvudet av poker.

Nu ska jag gå och lägga mig och titta lite på "I am sam"...en av de underbaraste filmerna jag sett....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beatles ;-)

2006-05-31 @ 00:42:37
Postat av: 80

Du är en stor talang!

2006-05-31 @ 08:33:19
Postat av: Malin

Svar till (inget namn): Yep, Jag gillar Beatles! Lucy in the sky with diamonds är ju lite speciell, den är faktiskt väldigt mysko, men refrängen är helt underbar och den gör mig so happy! Så därför älskar jag den.

Svar till 80: Well thank you mr 80! :D Det tycker jag du också är ;) Eller det vet jag att du är. Har stor respekt för dig i pokern (och även annrs så klart!) Stor KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback