Trött...!

Åh, usch, CAD tenta på onsdag! Känns inte alls bra!

Men igår hade vi tigermålning och det var faktiskt riktigt roligt!!! Vi ska nämligen ha det 1-2 april på MCD. Jag målade hela Sofia och halva Ulla...! Vi blev  väldigt snygga :) Eller hur?

tigers!!
Jag, Ulla och Sofia

tigers2
Jag och Sofia!

Annars är det bara plugg som gäller just nu. Efter tentan ska jag gå i ide i en halv vecka. Sedan är det dags för praktik på Woodtechnique...Det ska bli roligt!

I lördags var det fest. Christoffer sa att den här bilden var EMO. Typ en sån här bild som tjejer som skriver dikter och låtar på bloggar har. Och jag tänkte ju att jag har ju faktiskt skrivit in en låt här. Så jag är nog väldigt EMO.

Majsälf

Nu är det dags för lite lasange!!!!


Kommentarer
Postat av: storasyss

snyggis-tiger!

2006-03-20 @ 18:36:12
Postat av: Elina

jobbar/jobbade du på mcdonalds? jag jobbade där förr o ja minns fortfarande den dagen det var tigermålning.. :) Barnen blev sååå fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback