Tänkte bara...

...Lägga upp en bild på Jared Leto, jag tycker att han är världens snyggaste skådespelare. 100 % Malins smak. Han är den enda manliga skådespelaren som är så snygg att han får mig att rysa bara jag ser hans ansikte... mmmmmm....!

Jared Leto

Sen tänkte jag drömma mig bort till Riviera Maya igen. INGEN kan väl säga att det är fulu här? Det där havet....

Rivera Maya

Japp, that's it! Imorgon ska jag vara med Sofia C hela dagen! underbart! Först shopping, sedan tjejkväll! Så himla mysigt!


Kommentarer
Postat av: storasyss

jared.. mums.. ;)
jo, du söta, innan jag åker till Island nu.. *hihi* lämna nåt spår på min blogg nån gång, lite enklare att "hålla kontakten" med dig om du kontaktar lite tillbaka :P
Puss! (Och jag lovar att bada lite extra i varma källor för din skull..)

Postat av: Nina

Jag blir alldeles knäsvag av Jared =) Ända sedan Mitt Så kallade liv har jag fått rysningar av honom! Mums!

2006-03-30 @ 14:54:07
URL: http://ninaedwards.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback