Dammsugarpåsar

Idag är väl den 5 augusti (correct me if I'm wrong) åtminstone i 1 timme till. Jepp, semestern slutar imorgon och nästa vecka blir tuff! Men med tanke på att jag jobbar mån-ons och fre-lör så är det väl egentligen inte så farligt.... :) Veckan därefter jobbar jag ju bara fre-lör... så det är nästan semester det också. Men tro nu för guds skull inte att jag valt att ha det så! Jag skrev i min arbetsansökan för sommaren att "jag kan jobba hela juni-juli-augusti förutom v 30-31". Men det blerv ju inte direkt jobb hela tiden om man säger så.

Nästa år har jag nog slutat jobba på MCD. Då är jag ju färdigutbildad. Även om det känns som att jag skulle kunna plugga för evigt just nu. Fråorna surrar i huvudet. Har jag lärt mig något? Vem skulle vilja anställa mig? Varför har vi skaffat en sån dammsugare som inga dammsugarpåsar funkar till? Vill jag jobba inom skogen? Herregud, har jag inte lärt mig något?

Vem vill anställa någon som inte lärt sig något.

Imorgon ska jag nog gå och sola solarium, inte för att jag tycker jag måste bli brunare, men mitt eksem håller på att döda mig!

Nej, de viktiga frågorna får vänta (förutom dammsugarpåsen för nu tycker till och med jag att golvet är skitigt). 4 sept börjar skolan igen. Sista året *svälj* vad händer sen???


Kommentarer
Postat av: Sofia

I feel you babe, snacka sista-året-ångest! Huga!

Postat av: Sofia

Förresten, var det du som skickade smset om det nya mobilnumret? Stod bara "/Malin" och man känner ju några Malin vid det här laget =)

2006-08-07 @ 15:07:11
URL: http://sofiah.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! nää... det var inte jag, jag har fortfarande samma gamla mobilnr :) När kommer du tillbaka till Växjö? Kram!

2006-08-07 @ 17:29:40
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback