Toms Bus

Min syster frågade - Vad vill du läsa mer om i min blogg?
Jag svarade spartips (och om ni går in på hennes blogg kan ni se att hon faktiskt lyssnade på mig *stolt*)

Jag frågade henne samma sak... hon svarade bland annat Toms Bus.

Tom busar JÄMT. När han inte sover förstås (fast han busar nästan då med). Det tråkiga är att det är svårt att ta bra bilder på Tom när han busar nu när jag bara har en iPhone.

När man vaknar på morgonen ligger nästan alltid vår brödpensel (matpensel eller var det heter). Han leker med den. Snacka om att det måste vara trist att vara katt.

Tom idag (iphonen är inte så bra när det är mörkt):






Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har precis lagt ut en tävling om 5 st barnskor, delta gärna! =) Trevlig fredagskväll. Kram Diana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback