Rita en söt hund på 60 sekunder

Höhö... ibland är jag bara för onödig...
...men jag ville rita en söt hund (av någon anledning som jag inte kommer ihåg) på min iPhone. Ibland gör man saker utan att förstå varför... jag döper till exempel alla mina bilder jag för över från iPhonen till maiis (?). Måste vara någon sjuk tvångstanke...

Anyway - på grund av att jag fick detta plötsliga ryck så googlade jag "draw cute dog". Så nu vet jag hur man ritar en söt hund - på 60 sekunder också!! 

Instruktionsvideo:



Resultat:
 

             Försök 1                                                Försök 2

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack, ja det var grymt roligt :) Vilken söt hund du ritat! Hoppas du haft en fin kväll. Kram /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback