Tisdagstema - Grönt är skönt

Syrran har så fina bilder till alla dessa fotoutmaningar hon är med i så jag känner att jag inte riktigt hänger med.
Men idag ska jag vara med!! Temat är "grönt är skönt" och det får mig direkt att tänka på underbara skogsområden som dessa - fyllda av mossa och historia. Granarna i detta område var 35-40 meter höga och tallarna var nog 25 meter. Tyvärr kan man ju inte riktigt fånga det på kort.

Men det är grönt och skönt i alla fall - för hur stor lust får man inte - när man ser den här bilden - att slå sig ner på en mossig sten med kaffetermosen i högsta hugg och bara luta sig tillbaka och lyssna på fågelkvittret? :) 

landskap 5

Fler tisdagsteman hittar du här.


Kommentarer
Postat av: storasyss

Vilken fin bild! Du borde laddat upp den i större storlek bara... du får väl plats med typ 500 i bredd i alla fall :)



Puss!

2009-09-22 @ 19:54:03
Postat av: Lillasyss

Men jag var lat och kopierade den ur ett gammmalt blogginlägg, hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback