Fått mina kläder!

Idag kom en DHL-tjej och levererade kläder till min dörr :) Paketet var inte alls stort men allt fanns med :)

Nu har jag gått igenom varenda plagg... pjuh... tog sin lilla tid det :) Allt var så fint, så jag önskade att jag skulle kunna ta allt till mig själv, haha... men det var ju så jag gjorde när jag beställde, jag valde bara kläder jag själv skulle vilja ha.

Idag ska jag lägga upp plaggen på Tradera. Efter mycket tanke har jag bestämt mig för att lägga upp alla plagg för 1 kr... det är lite nervöst, men förhoppningsvis går det bra. Jag kommer att länka till mina auktioner här så fort jag lagt upp allt. 

Jag hoppas på att göra åtminstone en vinst på 50% - önska mig lycka till med mitt nya företag! Ska skicka in en momsblankett idag... och börja uprätta lite budgetar. Idag blir det mycket jobb!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback