Trööööött!!

Det är som om någon tagit en stekpanna och slagit mig i huvudet med den...

Idag gick jag och Johannes på nyföretagarinformation - jag ska vara ärlig och säga att vi gick i pausen. Men efter att ha skummat igenom anteckingspapprena (med små overhead bilder) så insåg jag att det inte fanns något kvar som var värt att veta för mig personligen - hur mycket ersättning för körning med privat bil? - Hur bokför man inventarier värda över 21000? -Vad gäller om man säljer en tjänst?

Nej - huvudvärken tog över och vi gick hem. Passade på att ta alla broschyrerna.

Jag vet att jag bloggar dåligt nu :( Men det är jävligt mycket nu.. dels mycket i företaget - dels har Jennie två veckors semester och jag vill passa på att umgås med henne.



På lördag har Peter födelsedagsfest - han fyller 27. Halloween/födelsedagsfest. Gissa vad jag ska vara utklädd till (Jennie får inte svara).


I torsdags kom Jennie hem till mig för middag (enchiladas) och då hade hon med sig en present. Kolla vad lyxigt:



På tal om lyx, det här köpte jag för mina 200:- på Nordlunds efter skattjakten:



Den luktar ljuvligt, men jag skulle aldrig få för mig att köpa en duschtvål för 229:- i vanliga fall... skulle ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback