Minnen...

Igår och idag har jag städat - storstädat - hela j*vla dan... men man hittar mycket när man städar som man saknar, till exempel foton (fast allt är inte jättebra när man städar... Johannes slängde en läderplånbok från Gudrun Sjödén igår... *suck* - hallå? Fråga MIG först kanske?).
 
Anyway... jag hittade som sagt gamla foton och fotoalbum.

Jag och Johannes åkte en gång på en solresa tillsammans, till Grekland :) Jag är osäker på om det var 2004 eller 2005, men jag tror att det var 2005 (..?). 

Efter att ha funderat fram och tillbaka kom jag på att bara några dagar innan vi skulle åka hem så var en jättehemsk flygolycka i Grekland som blev en världsnyhet - den hände 2005. Alltså var vi där 2005. 

I alla fall :) Jag tänkte visa lite bilder från semestern... (Vi var på Zakynthos, men de flesta bilderna är från våra trippar till Kefalonia och Olympia). Jag har tagit bilder på mina bilder så därför kanske de inte är jättebra....


Zakynthos


Melissani Lake - Kefalonia




Myrtos Beach - Kefalonia


Turkost eller vad?? ;)


Kloster (tror jag att det var) på Kefalonia


Gränd - Kefalonia


Kapten Corellis Mandolin spelades in på Kefalonia (se den!)


Ocean


Olympia







Härligt va? Vi var där i två veckor, men tyvärr utnyttjade vi typ bara första veckan. Jag blev nämligen sjuk efter en vecka och dagen efter att vi kom hem till Växjö så fick jag åka in till sjukhuset och göra en akut operation... Johannes fick också problem när han kom hem (fast helt andra problem) och fick åka till sjukhuset samma dag.

Men nu fyra år efter minns man knappt det dåliga, utan man minns det fina och härliga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback