Jag tycker att du är vacker...

Vad brukar folk säga till er?
Att ni är snygga/söta/vackra/sexiga... (and so on)? När de raggar alltså?

Jag får oftast höra att jag är vacker när någon raggar.
När jag var yngre blev jag alltid irriterad på folk som kallade mig vacker - jag ville ju vara snygg!

Men en kompis sa till mig en gång (för längesen):
"Nej, du är inte snygg - du är vacker. Men tänk såhär - vem som helst kan bli snygg... vacker det är något man föds med."

Jag förstår fortfarande inte riktigt skillnaden.  



Full-i-fan? :)


Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag tycker du är fin på alla sätt. Dessutom är du vacker, det är du. :)

kram

2009-10-14 @ 14:04:07
Postat av: Malin

ååååhhh.... men vackrast och finast är ändå du!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback