Vecka 21

Nästa vecka har jag inte speciellt mycket på agendan. Ska åka ut till mamma och pappa när de kommer till Stamåla :) :) :) Utöver det är det bara plugga som gäller!

Jag har bestämt mig för vad jag ska göra i sommar också! Det verkar liksom som om det inte blir så mycket på hennings bistro. Utöver att jag inte får bli inlagd i sommarschemat måste de göra sig av med en medarbetare... så... ja...
Därför ska jag jobba som proffessionell tävlare i sommar! Hahaha :) Försöka vinna så mycket som möjligt... jag ska även tävla i mammas och pappas namn eftersom jag annars kommer att bli återbetalningsskyldig till CSN om jag vinner för mycket dyra saker... det måste dock vara saker jag kan sälja så att jag kan betala vinstskatten åt mamma och pappa men samtidigt tjäna något på det.

Vad tror ni? Är detta en dum idé eller är det bättre än att inte göra någonting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback