Vecka 20



Veckan som har gått (väldigt kort)
gick vi Vårruset. Vi tog vår beskärda del av passionsyoghurt också när de slupmade bort den...
I tisdags hade vi redovisning. Men på grund av en brandvägg i vårt trådlösa internet kom jag inte in på sidan. ÅH, det var så irriterande.

Annars har det inte hänt så mycket om jag ska vara ärlig. Varje dag har sett ungefär likadan ut.

Veckans bästa vinst?
En lyxig dag/natt kräm från Oriflame



Igår köpte jag tunikan på bilden från H&M. Tycker att den är superfin! Vi åt middag ute med Peter och Jennie igår och såg sedan på schlagern.

Mysigt!

Jag trodde att det skulle gå bättre för Sverige eftersom hon hade ett lite udda bidrag, men.... näää...

Men schlagern påverkar mig lite negativt. Imorse vaknade jag av att Tom slickade mig på näsan och att jag hade den här låten på hjärnan:



Usch... jag gillade ju inte den... men nu kan jag inte få den ur hjärnan.... :)

Kommentarer
Postat av: Ivana

balkan girls hehe... d e min sång hehe... pussss

2009-05-22 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback