Taylor Hanson

När jag var liten hade jag en gigantisk crush på Taylor Hanson i bandet Hanson. Hela mitt rum var fyllt med affischer på dem... till och med under skrivbordet och innanför garderobsdörrarna. Jag pussade honom godnatt innan jag somnade. Jag tyckte att jag kände honom.... jag kunde liksom allt... favoritglassen... favoritmusiken... favoriträtterna... osv...

Jag höll på att dö av lycka när jag hittade en brittisk tidning där de svarade på frågan vilka flickor de tyckte var snyggast i världen... de svarade att det fanns vackra flickor överallt, men att i Skandinavien... där var vi väldigt vackra! 

Jag minns inte när jag växte ifrån dem och tog ner alla affischer...  men det var nog i sexan eller sjuan. Det var väl då jag kom på att det fanns söta pojkar i min verklighet.

Såhär låter Hanson idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback