Raggad på för längesen...

Igår såg jag Linda Rosing och hennes nya kille på chic... och insåg plötsligt... MEN VAFAN! HAN HAR JU RAGGAT PÅ MIG!?!? Hehe... Can't blame a guy for tryin' :) Fast ja, det var ju ett par år sedan....

Såhär gick det i alla fall:

25 augusti var det födelsedagsfest hos Linda. August och Bengt satt och pratade mycket och jag vet att Bengt är otroligt glad för att hon har fått lära känna August ;)

Utgång till Oléo där Basic Element spelar. Dansade lite med dem på scenen (en av killarna drog upp mig) och fick kastat till mig en T-shirt med texten "Jag hatar Snigel" på ??? Och efter de spelat kom han Basic Element killen fram och sa "Jag står där borta bakom scenen om du vill prata lite". Han drog på charmen och försökte med alla trick. "Jag är kär i dina skor" var en orginell raggningsreplik som jag blev glad för. Men jag föll inte för den.

Skor

Skor att falla för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback