Ibland önskar jag...

0-6563e035a6ee7a0eeb250dfb6aacae20.png
Jag i peruk

Ibland önskar jag att jag kunde klippa en riktigt tjock lugg, men jag vet att det inte skulle funka. Jag har en massa hår på bak på mitt huvud, men håret fram är ett stort skämt. När Jonathan var ihop med Olga skulle hon locka mitt hår (Olga höll på att utbilda sig till frisör). Hon började skratta när hon såg hur mitt hår var proportionerat. :) ja, som sagt, mitt hår framme på huvudet är ett skämt...

24b8128fd6f0d348585bd40b2004b59d.png
Mitt riktiga hår


Men som tur är kan jag fejka att mitt hår är tjockt och läckert :)



Men - på tal om ingenting. Vad en frisyr kan ändra en människa... det ser ju inte ut som om det är samma person på båda bilderna. Men jo, båda är jag :)

Kommentarer
Postat av: storasyss

Det är ju inte söndag än...

2009-05-16 @ 20:28:32
Postat av: Malin

jag vet... jag fuskade lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback