Konserter

Idag mötte jag en tjej på stan som jag sålt mina melodifestivalbiljetter till... vann på Findus, men... ja... på kontot är det för tillfället väääääldigt lite pengar så jag hade inte klarat omkostnaderna för resan (och mindre ska det bli) och så ska jag ju provjobba.

I alla fall så hade jag och Johannes bokat biljetter till
Stefan Andersson i Göteborg den 18 april och pengarna jag fick in på melodifestivalbiljetterna gjorde så att vi kunde köpa dem! Känns superkul! Han är inte så extremt känd, men han har gjort många, många sköna låtar och har en riktigt härlig röst så det ska bli kul!

Vi ska passa på att utnyttja hotellnatten vi vann då... Johannes ville ju gärna gå på Gitarrmässan så då bokade vi Smartboxen.... vet inte om jag tycker att Smartboxen är så smart egentligen, för det var svårt att hitta hotell där man ville ha. Tänkte egentligen ha bokat den till GBG när vi skulle på Madonna - men det var kört, sedan tänkte jag att jag skulle boka den till Malmö när jag och Jennie var på melodifestivalen - men det var också kört! Ja... och då tittade jag såklart på hur det såg ut andra helger och det var väldigt ofta som det var kört!!!

I alla fall... vi har väldigt lite pengar på kontot nu och mindre ska det bli.... på fredag (kl 9:00) släpps nämligen biljetter till U2:s konsert på Ullevi. Jag ska inte gå (fast jag vill), men Johannes och hans storebror Mathias ska försöka få biljetter. Jag har ju lovat bort mig hela sommaren nu när jag fått sommarjobb... det måste vara prio ett denna sommar. Dessutom känns det bra om Johannes och hans storebror får uppleva detta tillsammans - bara de två... man behöver göra saker bara med sin syster/bror ibland. Jag älskar att göra saker ihop helt själv med min syster.



Hmmm... dum bild att ha med egentligen... cause those two ain't brothers! Men urgullig i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback