Tur i oturen!

Jag vann inte den där resan till Stockholm och melodifestivalen med hotell, bensinpengar, middag och allt...

Men det var egentligen tur, för på lördag ska jag nämligen provjobba på Hennings Bistro :) Jag hade nog rejäl flyt som sa till Sofia att jag ville ha ett sommarjobb.... hon jobbar nämligen på Hennings Konditori (fast nu är hon mammaledig). Hon visste att konditoriet inte behövde personal, men frågade på Bistron. Att tjejen som jobbar extra där ska vara reseledare var världens glädje för mig! :) Om allt går vägen (och jag inte suger eller passar fruktansvärt dåligt med de andra tjejerna) så ska jag få jobbet :)

Tjejen som jobbar som extraarbetare nu kommer att jobba kvar till sista april och har blivit lovad alla överskottstider fram till dess, men därefter får jag börja jobba!

Det kan bli så att jag bara får kvällstider i sommar - om jag inte lyckats ta körkort till dess. Men deras kvällstider är max fram till 19:30 och för någon som jobbade 19-04 på MCD en gång i tiden är ju inte det så sent. Jag tycker att det ska bli fantastiskt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback