Dagen före och Möhippa och Dagen Efter

Igår åkte jag hem från Uppsala och nu är jag hemma igen! 

Jag och Ivana blev tajta vänner på högstadiet något år efter att hon flyttat till Arboga, Darija blev jag tjat vän med samtidigt eftersom de är systrar. På gymnasiet gick jag och Ivana i samma klass som Hanna och vi blev även tajta med henne. Vi hade verkligen en superkul tid på gymnasiet!

Dagen efter studenten åkte vi på en resa till Kroatien, vi fyra + en tjej som heter Madde. När resan var slut hoppade jag av i Ljungby och flyttade officiellt till Växjö. Det var sorgligt.

Ivana, Hanna och Darija började plugga i Uppsala efter studenten.

Men när man träffar dem känns det precis som förr och det är så det ska vara!!

I fredags åkte jag upp till Stockholm och förberedde lite med Hanna och Darija. I lördags var det dags för möhippa. I söndags låg jag och Ivana bara i soffan och tog det lugnt. Hela helgen var jättehärlig! 

Här är några bilder från Möhippan:


Min outfit (Darija och Hanna hade exakt likadana!)


Jag


The bride to be

Jag vågar inte lägga upp mer, jag lovade nämligen tjejerna att inte lägga upp något utan deras godkännande, men den här bilden på Ivana tror jag att jag får lägga upp.... när hon gick igenom bilderna i min kamera sa hon "Den var fin" och visst är hon - assnygg och supervacker! Anto har gjort ett kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback