This simple love song

Tillägnad min underbara vän Ivana. Jag älskar dig




This Simple Love Song © Majblomma

This simple love song about to say I do
This simple love song forever will ring true
Just say the words now...

Love. Once. Forever. Live. Kiss. Two. Hearts. Together.

This simple love song was all that I could do
This simple love song is written only for you
Just say the words now...

Love. Once. Forever. Live. Kiss. Two. Hearts. Together.

And I know there will be ups and downs
And I know inside eachother you'll always find....

Love. Now. Forever. Live. Kiss. Two. Hearts. Together.
Love. Once. Forever. Live. Kiss. Two. Hearts. Together.




FejmTV kommer förresten lägga ner den 19 mars så om ni vill titta på några av de låtar jag lagt upp där så får ni göra det nu :)
Här kommer du till min sida på FejmTV.



Förresten nr 2. Jag skrev "This simple love song" i ett musikprogram som finns på internet. Superlätt att använda - gå in på Jamstudio.com för att skriva din egen låt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vackert min älskade syster :)

2009-03-15 @ 18:06:11
Postat av: Ivana

Trodde att du skulle skriva att den va till mig ju hehe... puss... i love it.

2009-03-15 @ 19:15:36
Postat av: Malin

Postat av: Malin

Elin: Tack min älskade syster!!



Ivana: Jag skrev såhär på youtube.



"This is a song I wrote for my best friend who's getting married in April. I sang it for her at her bachelorette party :)



(I used Jamstudio.com to write the music)



Tillägnad min underbara vän Ivana. Jag älskar dig."



Men jag ska skriva här med! Puss

2009-03-15 @ 19:47:53
URL: http://majblomma.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Neej! Inte jag heller!! För står inte var respekten i folk är - jag skulle aldrig göra det!

2009-03-15 @ 21:58:10
URL: http://lindablom.se
Postat av: Ivana

Älskar dig mestaste...

2009-03-16 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback