Allmänt blaha från trötta mig

Idag har jag pluggat hela dagen. Vi har nämligen en redovisning imorgon.

Suck, har inte alls lust.. men vad gör man.

I alla fall, jag har suttit från 9:00 - 22:00 och pluggat. Hunnit med massor som tur är. 7 sidor har jag skrivit allt som allt och sedan var det en kille i vår grupp som hoppade av så... ja... var tvungen att läsa in mig på hans del också... som han inte hade skrivit eftersom han hoppade av (SUCK). Men jaja. Detta är bara en liten redovisning. OKej, 20 minuter... men arbetet ska inte vara klart förrän vecka 20 då vi ska redovisa det "på riktigt". Det är ju på distans också. Skönt... man kan sitta i sina fulaste kläder, osminkad och redovisa. Man kan ha pappren framför sig... så man kan ju läsa innantill... men grejen är att det inte får låta som om man läser innantill... 

Man ska visserligen fråga kniviga frågor någon gång också... min taktik är att kommetera när de som skriver om skog redovisar. Så det går nog bra. (Har nu tänkt på hur trakeiderna påverkas om ni gör detta, va? va? va?)
 
Anyway. Vecka 20 ska vi redovisa det på riktigt som sagt. Då ska man helst åka upp till Östersund... som ni ser så markerade jag ordet helst... när jag räknat på det har jag kommit fram till att detta betyder minst 3000:- i rese- och hotellkostander. Om jag blev sponsrad skulle jag lätt göra det. Men jag blir ju tvungen att betala allt själv och det känns inte lockande. Det blir nog ingen resa till Östersund för mig.



Tyckte förresten att det var synd att
Johannes halvbrors halvsyrra inte fick några pengar ikväll i Sanningens Ögonblick... hon får vara med i postkodmiljonären istället.

Där brukar ju till och med jag lyckas svara rätt på frågor så att jag skulle få 100000 om jag var med :)



Nu ska jag sova. Är sjukt trött efter denna tråkiga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback