Möhippa!

I fredags flög jag till Stockholm för att vara med på Ivanas möhippa :) Har inte skrivit om resan här för den var ju Top Secret! Det var i alla fall superroligt!

Ivana överraskades med champagne frukost i Stockholm
i tron om att hon och hennes lillasyster skulle på spa. Hon fick vara modell för en dag vilket var superbra, Värsta stjärnan var hon. Därfefter åkte vi till Uppsala där hon fick manikyr (inte lika bra som vi hoppats på dock), sedan fick hon utföra massa uppdrag på stan, bland annat att dansa till chicken dance :) Sedan gick vi hem och gjorde i ordning oss och jag sjöng en sång som jag skrivit till Ivana.

Vi åt middag på en restaurang som hette Tzatsiki och det var supergott! Det tog dock en halvtimme för oss att få slå oss ner trots att vi bokat bord. Men maten var mums, mums, mums!

Sedan gick vi till Birger Jarl där vi hade bokat VIP-bord med 2 helrör.
Det var också super! När kvällen var slut hade jag så ont i fötterna att jag trodde att jag skulle dö!




Arboga-brudarna: Jag, Hanna, Ivana och Darija. Ja te volim!


Nu tycker jag att alla som läser detta ska önska Ivana och Anto ett fantastiskt äktenskap <3 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback