Melodifestivalen delfinal 4

Det var en massa tävlingar man kunde sysselsätta sig med innan man gick till sina platser och det gjorde jag och Jennie!


Jag sjöng...


... och vi båda deltog i en frågesport mot varandra.

Sedan gick vi och satte oss och tittade :)


Vi satt högst upp.


Jennie och jag <3


Agnes sjunger


Vår favorit - Thorleifs gick inte vidare...


Malena Ernman


Petra Mede

Jag och Jennie gick sedan på schlagerfest på ett ställe som heter Hipp efter att vi varit på melodifestivalen! Det var kul och de spelade verkligen bara schlagerlåtar på ena dansgolvet. Men vid kl 2 gick vi (de stängde 3)...dansgolvet var då så smockfullt att man inte ens kunde röra sig. 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en superkul helg!

Håller tummarna för att det blir en liknande om två veckor :-)

Puss

2009-03-01 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback