Längtar!

Jag hade nästan glömt bort det... eller nej... det hade jag inte, men det är ju inte alls lång tid kvar till dess att hela min familj åker till Stamåla :)

Mamma och pappa har jag inte sett sedan i julas och jag är ingen sån där som pratar i telefon med mamma och pappa varje dag.... inte ens en gång i veckan..... kanske en gång i månaden....

Syrran har jag inte sett sen hon och Jens var i Stamåla och henne pratar jag inte heller i telefon med särskilt ofta.

Ja... det beror delvis på att jag inte gillar att prata i telefon särskilt mycket... dels på grund av att jag gillar att längta och att sakna och även att ta igen det man missat när man inte hörts av på ett tag.

Nu längtar jag!!!



Jag längtar också till Bruce Springsteen i sommar. Hoppas att vi får stå längst fram då med... (ser ni mig i vänstra hörnet?).

[Lat = orkar inte leta upp en fin bild på Stamåla. Lägger in en annan bild istället och försöker att få den att funka med texten]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback