Jävla skämt

SUCK

sjukt irrterad är jag nu.

JO, såhär är det.

Jag har klickat hem en massa (ja, hur mycket som helst) ifrån
Nellys rea. Saker som jag tänkt att använda själv, saker som jag tänkt sälja och saker som jag tänkt tävla ut på bloggen under sommaren och hösten.

Jag vet att det kanske låter sneaky med att köpa saker på rean och sälja och lotta ut, men ni som läser min blogg vet att jag har pengakris just nu och jag försöker verkligen göra allt för att få in lite extra pengar. Och detta är ju ingenting som är förbjudet.

Dessutom älskar jag ju tävlingar och jag skulle vilja ha en tävling en gång i veckan ungefär här på bloggen. 

Jaja, anyway. Jag har beställt 38 artiklar och gissa hur många jag fått hem av dem? Jo - 8 st.
Nu låter det ju som om jag är världens shopaholic - men tänk nu på att mina beställningar innehöll märkesjeans från WESC och Pepe Jeans för 39:- eller 49:-, Miss Dee halsband för 49:-. Juicy Couture byxor för 59:-, klänningar för 19:- osv. Och bara fina saker som jag själv skulle vilja ha. Vardagslyx till mig själv, saker som jag skulle kunnat sälja för mer än de priserna Nelly gav (det tror jag i alla fall) eller saker jag skulle kunnat tävla ut här på bloggen som vinnaren verkligen sett som ett exklusivt pris (även om det nu inte skulle ha kostat mig så mycket egentligen). Men nej, inget av detta kommer hem till mig nu.

Fan. Fan. Fan.



Tyvärr har nedanstående produkter i din beställning utgått pga lagersaldofel som upptäckts först vid plockning av dina produkter. Aktuella artiklar är slut i lager hos våra leverantörer och vi tvingas därför slutnotera dessa varor.
Vi justerar med aktuellt belopp på din order. Vi ber om ursäkt för det inträffade.

Grejen är att - som ni ser - så har Nelly jävligt hög procent lagersaldofel! 30 produkter av 38 har de lagersaldofel på. Om de inte har grejerna i lager, varför lägger de upp dem då?

Det värsta är att jag beställt saker som jag fått mail om att de är slut i lager - men några dagar senare så kommer de upp igen i samma färg och storlek på Nelly.
 
Det gör mig jätteirriterad!

Så om ni beställer något från
Nellys rea - hoppas VERKLIGEN inte på för mycket.....

Finns den här klänningen verkligen kvar i lagret?

Sweet Dress SEK 69, Rare Fashion - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Kicki M

Men MORR vad irriterande! :-( Någon slags kompensation borde du allt få...

2009-06-01 @ 21:48:36
Postat av: Malin

Ja... man tycker i alla fall att de kan maila lite snabbt och be om ursäkt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback