Inne

Jag vill gå ut...
... men jag väntar på ett paket från DHL (troligtvis en vinst med nagellack).

I alla fall. Idag har jag fått hem en silkesklänning från Ted Baker som jag köpt på Nellys rea för 199:- (ordinarie var 2199:-). Löjligt billigt. Gina Tricot - billigt.

I alla fall så köpte jag den för att sälja den... men efter att jag testat den så funderar jag på om den kanske, kanske får stanna....

Det som är plus är att jag egentligen inte har någon lyxig klänning. Och det vore fint att ha en klänning som man kan ha vid lite extra festliga tillfällen.
Minus är att det är dry cleaning only... men man kommer ju inte använda den jätteofta ändå

Vad tycker ni?
Keep or sell?


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Keep it! Shit du ska ju vara överlycklig över att du fått en så dyr och fin klänning till ett sånt pris! Den ska du ha kvar tycker jag :) Jättefin på dessutom!

2009-06-26 @ 16:00:19
Postat av: Malin

*Svar till Sofia:* Tack! Jag vet. Jag var helt i chock när jag såg att den fanns så billigt :). Klickade hem så fort jag kunde.



Efter att jag lyssnat på några röster hemma så jag jag märkt att juryn är enig! It's a keeper!! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback