Filar på en låttext.

And I sank like a stone
when you through me in the water.
I don't deserve to drown like this
- you should know better.



Ps. Jag tänkte att vi kunde ha frågestund. Jag har aldrig haft det.. och ingen kankse vill fråga mig någonting, men om ni vill det ska ni ta chansen - här och nu! Vad som helst! Shoot!

(Elin - om ingen frågar mig något så är det din plikt som syrra att fråga mig någonting)

Ps nr 2. Jag vet att Water och Better inte rimmar, det är inte meningen att de ska rimma.


Kommentarer
Postat av: storasyss

Jaja, jag ska.. jag ska åka till Linköping först bara, sen så kommer jag med frågor om ingen annan gör det..

Pöss

2009-06-04 @ 18:26:12
Postat av: storasyss

Damnit! Vad lata alla andra är...



Ok, here we go!



1. Har du något smeknamn?

2. Hur gammal är Tom?

3. Läser du någon annan blogg varje dag?

4. Vad tycker du om designen på min blogg
http://fairy.blogg.se/2009/june/omformad-design.html ?



Mer frågor kommer i eftermiddag.. :)

Puss



2009-06-10 @ 12:59:23
Postat av: storasyss

Här kommer fler frågor...



5. Vem tog nobelpriset i Litteratur 1934?

6. Vad sitter det för djur på universitetsbyggnaden i Lund?

7. Vilket årtal är det enligt den tailändska kalendern?

8. Vad gjorde du för snaps till midsommar förra året?

9. När kommer du och besöker Lund?

10. Vilken film debuterade Kalle Anka i?



Nu får det räcka, säg till om du vill ha fler :)



puss

2009-06-10 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback