Bloggar med Jennie

Jag och Jennie sitter och bloggar om allt och ingenting.

Jag: Jennie - ordet är fritt - du får skriva vad som helst och jag publicerar!
Jennie: Får jag publicera det innan du läser det?
Jag: Hehe... ja! Fast det får inte vara något ont om mig då.... *rädd*
Jennie: Moahahahahaha!
Jag: *ännu räddare*
Jennie: Då ska vi se....Hej alla glada läsare! :-)

Nu gick Malin ut i köket & fyller på sitt vinglas...haha.....hon blev nog lite nervös nu. Men gumman, jag skulle aldrig skriva något ont om dig, för det finns inget ont.....FÖR: Du är världens finaste, sötaste, snällaste, coolaste, galnaste, bästaste,underbaraste lilla vän man kan ha....Puss på dig sweetie


Kommentarer
Postat av: Malin

åååååååååååååååååååååååhhhhhhh!!!!!! :) :) :) Du är bäst ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Kicki M

Naaw =)

2009-06-20 @ 10:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback