Betting master...

Jag fattar varför folk fastnar för det här med betting och blir spelberoende....

Johannes bettar en hel del...
... eller tipsar som jag säger.

En vanlig konversation hos oss:
Jag -Vad har du tipsat på?
Johannes -För femhundraelfte gången... det heter inte tipsat - det heter tippat.  

I alla fall. Igår tippade jag. Jag satte in 50 kr på expekt.
Yup. Jag vann.
Mina 50 pesetas blev till 155.

Idag tippade jag igen.
155 blev till 492.
Johannes vann också idag.

Det är faktiskt kul, men ack så farligt. Tror jag tar ut 400:- nu... då har jag i alla fall gjort vinst på det hela men kan "Go wild" med de 92:- som är kvar :)




När jag såg den här kanadagåsen ligga stilla i vattnet med huvudet flytandes på vattenytan var jag helt säker på att den var död. Pappa var också helt säker på det. Vi hade fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback