Kilokiller

Jag vann något som heter kilokiller i en tävling och det är precis vad det låter.... brustabletter som ska ta död på kilona.

I bruksanvisningen stod det om de goda resultaten man kunde uppnå tillsammans med kilokillers matschema. Jag tog en titt på matschemat och insåg att det var en riktigt jobbig diet, typ - mellanmål 7 jordgubbar. Jag skulle bli så hungrig, så nej, det klarar jag inte.

Men nu ska jag testa kilokiller ändå - men äta som vanligt. Varken mer eller mindre. Undrar om det händer något? För allvarligt talat. Hur vet man om en produkt fungerar om man har ett strikt bantningsschema att följa samtidigt. Klart man går ner i vikt då!

Det är en 2 veckors kur och eftersom jag inte kommer att göra någon större förändring och eftersom brustabletterna inte smakar illa (men de är inte goda heller) så blir detta inte så svårt.

Ni ska få veta hur det gått om två veckor!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej. Är lite nyfiken på om kilokiller fungerar/fungerade? :)

Postat av: Sara

Hejsan. Jag tänkte bara fråga om det funkade fast du åt som vanligt? :) Tacksam för svar.

2009-11-04 @ 13:03:50
URL: http://saralundback.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! undrade bara om det funkade? har tänkt att pröva på det :)

2010-02-03 @ 23:34:37
Postat av: Rosanna

Hej!

Undrar hur det kändes efter dem två veckorna? Märktes det någon skillnad och fanns det några bieffekter? Fin blogg :) kram

2011-02-03 @ 19:31:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback