Potatislasagne.

Ja, eller vad man ska kalla det... vet doch inte hur något kan vara en lasagne utan själva lasagnen - men ändå. Det blev nästan mer likt moussaka, men det var ju inte moussaka heller...
 
Det var den skumma rätten jag gjorde idag.

I kylen hade jag massa kokta potatisar som blivit över från en annan dag. Jag gjorde precis som när man gör vanlig lasagne, fastän jag varvade med skivor av potatisen istället.

Johannes tyckte att det var gott och det gjorde jag med :) Skönt att bli av med lite rester.



, nu ska jag åka och hämta ett paket från SweCat som innehåller den efterlängtade Litter Kwittern jag har beställt + lite annat till lilla Tom.

Sedan ska jag och Jennie träna rygg och efter det ska jag och Johannes gå på Australia på bio. Den har jag redan sett, men jag går igen pga. gratisbiljetter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback