Nya hängare och en litter kwitter

Internet är underbart, när det är iskallt ute kan man ändå shoppa!

 Idag har jag beställt 4 klädhängare till ytterkläderna. Vår klädhängare gick sönder för typ en månad sen så nu ligger alla ytterkläder huller om buller i en hög.




Snygga va? Jag köpte dem från
InneOnline. De hade även 20% rea om man uppgav koden "rea".

Och igår köpte jag äntligen en Litter Kwitter från SweCat.


Jag älskar ju lilla Tom massvis, men hela lägenheten blir full med kattsand gått på lådan och kattsanden blir dessutom äcklig väldigt fort. Vi köper kattsand för kanske 100:- per månad. En Litter Kwitter kostar 700:-, alltså 7 månader med kattsand. Man får se det som en investering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback