Men... du luktar ju rök!

Tom kom nyss in hit från balkongen för att gosa. Jag sniffar på honom - han luktar rök! Cigarettrök!!!!

Vad skumt... ingen här hemma röker ju (visserligen rökte Jennie på balkongen i lördags - men det borde ju inte längre lukta).

Vad tror ni?
1. Tom har börjat tjuvröka.
2. Jag lider av schizofreni och mitt andra jag röker utan att jag vet om det. Dessutom gillar mitt andra jag att blåsa röken på stackars Tom.
3. Någon som gått förbi har blåst in rök genom den lilla öppningen vi har på balkongen.


Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag tror Tom har börjat tjuvröka... eller så kanske han ätit upp en fimp som Jennie lämnat?? I så fall börjar han nog må dåligt snart... :/

2009-01-20 @ 18:46:03
Postat av: Malin

Jag tror också att han röker... suck... man måste passa honom precis hela tiden.



Vet du vad jag gjorde idag? Köpte födelsedagspresent till någon som fyller år 5 februari!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback