Intervju med min syster

Hej Elin!

Vad tyckte du om att få en lillasyster när du var liten?
Lillasyster? Jag ville ha en lillebror! Men sen fick du duga :)

Var jag alltid en snäll syster?
Hahahahahahahahahahaha HAHAHA!!! Eeh, nä...

Men du var inte heller alltid snäll, hur vill du försvara dig?
Var det du eller jag som var den bråkiga av oss? ;)

Jag tycker vi byter ämne...

Har du något speciellt minne av mig som du håller extra kärt?
Hmm... kanske minnet av när du stod och spelade luftgitarr nere vid sjön vid sommarstugan och sjöng för högan hals. Då var det svårt att låta bli att skratta åt att du är så underbar.

Åh... vad söt du är! Jag har massa minnen av hur du är söt också, till exempel när du dansade svamp-dansen.
Då var jag ju inte ens liten, det var ju typ i somras...
Ok. Men jag var inte heller liten ju. Jag var ju typ 18? 17? Minns också när du hade en igel på ditt ben. Den gick inte att ta loss....
Just ja, den satt på foten och var jätteäcklig! Jag minns när du fyllde år en gång och jag var jättelycklig för att det hade snöat på natten eftersom du hade önskat dig snö i present :)
Ja, just det!! Det var första snön också - extra speciellt. Det måste ha varit fars dag den dagen också för jag sov i mammas säng.

Nu är du stor och ihop med en kille som heter Jens. Ni verkar alltid så nykära - har du något tips?
Nä inte direkt. Se till att prata och lyssna på varandra bara.

Bra tips! Nu tar vi lite snabba frågor.
Kött eller fisk? Fisk
Rött eller vitt vin? Beror på
Sommar eller vinter? Vår
Rock eller pop? Musik som stämmer med mitt humör
Lillstrumpa eller allrakäraste syster? Lillstrumpa!!
Toalett eller dass? Toa
Pest eller kolera? Fest :P
Byxor eller kjol? Jag gillar kjol
Trams eller stelhet? trams med syrran

Tack för intervjun!!!
Tack själv, min skrutt!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback