I en busskur

När jag kom till Nottebäck stod ingen och väntade på mig. Syrran och jag hade missförstått varandra. Hon ringde när jag satt på bussen och frågade när jag kom.

- Eh.. om 10 minuter, svarade jag.
- Men du skulle ju ringa när du satt på bussen, sa hon.
- Skulle jag? Jaha...

Så det blev lite väntan vid Nottebäcks terminal.

Då passade jag på att ha ett kort photoshoot med mig själv. Photoshoot med sig själv är kul... kanske aningen skumt, men vafan!

Jag tog massa bilder när jag satt ner längs väggen, men givetvis var det ett hakkors sprayat på busskuren - suck - och det var med på nästan alla bilder jag tog. Syrran ska hjälpa mig att få bort det med photoshop - för jag tänker inte ha ett hakkors på min blogg...

   

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback