Härlig dag i simhallen :)

Igår drog jag med Johannes, Syrran & Jens, Peter & Jennie, Mathias, Camilla och deras flickor till simhallen. Min otroligt sjukt turliga vinst på SF-bion skulle utnyttjas. Vinsten var ännu bättre än jag hade tänkt mig!




Simhallen är så härlig, vi badade fritt i äventyrsbadet i 2 timmar.



När simhallen stängde hade vi femkamp helt för oss själva :) Grenarna var bland annat vattenruschbana och klättring. Camilla och Mathias vann (jag och Johannes kom 2:a)



Sedan hade vi Romerska Badet helt för oss själva. En ångbastu, 2 vanliga bastu, god frukt i massor och en iskall pool som man kunde hoppa i när bastun blev för het!

Alla hade väldigt roligt och trevligt!


Bilderna har jag tagit från Medleys hemsida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback