Gratisbio

Gratisbio är en bra gratissajt. Jag vet att många andra tidigare har skrivit det, men det är ju sant!

Jag har varit med där ett tag, inte värvat en enda - men ändå fått hem biobiljetter. 3 beställningar har jag hunnit göra.

Jag har fått mina poäng främst genom att jag antagit erbjudanden på tidningsprenumerationer. Tidningsprenumerationer som jag hade beställt ändå.

Jag har även handlat på Haléns och fått poäng. Jag brukar göra så när jag ändå bestämt mig för att jag ska handla något på nätet - kolla om gratisbio har ett samarbete med dem.

Gratisbio uppdaterar ofta sina erbjudanden, så man behöver inte stressa om det inte finns något erbjudande man vill anta just precis på stört. Ha då istället lite is i magen - det kommer nya erbjudanden som passar dig!

Nu kan man även få poäng genom att skriva om gratisbio på sin blogg - som jag gör nu!

Såhär går det till:
Du blir medlem här och får 75 välkomstpoäng av mig om du låter mitt användarnamn stå kvar. Det är frivilligt, så låt det bara stå kvar om du vill ha 75 extra pöäng.



Du hittar gratiserbjudanden eller betalerbjudanden som du tycker är bra.



Tänk på att det kan ta några dagar för poängen att komma in för vissa erbjudanden.

När man fått tillräckligt med poäng kan man beställa presentkort.



Om du värvar många kompisar har du chans att vinna tävlingar och att få extra mycket poäng.


Denna tävling pågår på gratisbio.se just nu.


Du har inget att förlora på att vara med! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback