Årets första semla.

Idag ska jag och Johannes äta första semlan för i år! Gud så gott!

Själv äter jag mina semlor med varm mjölk - it's the only way. De flesta tycker att det är nasty att äta semlor med varm mjölk, men det gör inte jag. Mums, mums, mums.

En gång var jag på inspelningen av "Sen kväll med Luuk". Det var flera, flera år sedan (det året då Pernilla Wahlgren och Jill Johnsson tävlade i samma delfinal i melodifetsivalen - de var nämligen gäster). Då skulle man ha med sig något som började på "S" till programmet. Johannes fick ta med sig min Skalman-nalle och jag tog med mig en semla.

På mig hade jag en tröja som det stod "MALIN" på. Studiomannen ville verkligen att jag skulle få göra ett reklaminslag med min semla, då en i publiken skulle få vara med på tv-reklam för "sen kväll med luuk". Han drog faktiskt upp "Malin och hennes semla" flera gånger.

Luuk var dock inte lika entusiastisk. Istället blev det en 15-årig kille med kryckor som fick ställa upp. Inte så konstigt då det var ett inslag om Jackass. Jävla tonåring som skulle göra att jag missade en tv-reklam :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback