Var det någon mer än jag som såg?

...förra omgången av "The Bachelorette"?

Det är väl bara jag som tittar på skiten fortfarande. Jag dras till skitprogram!

Då blev singelpappan Jason bortvald av Deanna i sista utslagningen. Jag som höll stenhårt på honom... han verkade så snäll och trevlig...



Nu har han i alla fall blivit "The Bachelor" och jag hoppas att han hittar kärleken, men chansen är väl... nja... sådär?? Jag får alltid för mig att det mest är tävlingsinriktade tv-kåta människor som är med...

Läser man om hur det
gått i de tidigare säsongerna av bachelor så får man ju svart på vitt.

I längden handlar ju inte kärlek om helikopterturer, privata konserter eller om oändliga mängder av lyxig champagne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback