Vänner man älskar

Har ni, precis som jag, vänner som ni verkligen älskar men knappt träffar alls? Eller ringer?

Jag har en lång lista på vänner som jag blir lycklig av att bara tänka på. 

Men många gånger är det avståndet som gör att vi inte hörs av: jag bor i Växjö - de bor någon annanstans.... men det finns även de som bor nära som jag knappt ser skymten av - trots att jag verkligen vill det.

Jag är inte heller en sådan människa som gillar att prata så värst mycket i telefon. Jag gillar ärligt talat inte att prata i telefon alls....

Men.................. det jag vill säga är att jag tänker mycket på er............ alltså.......... även fastän jag inte ringer och säger det................ och jag saknar er................... varenda en av er......................... det vill jag att ni ska veta! (Om du känner dig träffad så är du säkert det också)



Kommentarer
Postat av: storasyss

menar du mig? :)

2009-02-17 @ 21:31:50
Postat av: Ivana

JAG ÄLSKAR DIG 4-ever. Kolla in mina bilder på facebook, fr. borgliga vigseln. loveeeee uu

2009-02-17 @ 23:13:35
Postat av: Malin

storasyss: Ja! Det är väl klart, du är ju den mest underbara människan i världen!!



Ivana: Du ska också känna dig träffad!! Jag ska gå in på facebook nu direkt och titta!!! Gud vad kul! Saknar och älskar dig!

Postat av: Elise

Malin! Jag har samma problem. Jag är dålig på att ta initiativ men jag försöker hålla kontakten med folk. Har tänkt ringa dig flera gånger men så rullar dagarna på och plötsligt har det gått typ en månad... Men jag har planerat att träffa dig nästa (och sista?) gången jag kommer till växjö, när jag ska flytta mina grejer. 19 el 20 mars, kan du ses då? :)

Förresten, jag har redan hunnit byta jobb en gång i göteborg, och Linda har fått jobb här hon också! Så hon bor hos mig och Andreas i vår i tredje hand hyrda etta den här veckan och jag har köpt träningskort på sats och... du hör ju varför jag inte hinner ringa :P

Jösses. Vi måste höras snart :) jag saknar dig!

kramisar

2009-02-18 @ 12:59:03
Postat av: Malin

Elise: Ja, du var också en av de jag tänkte på när jag skrev inlägget. Jag saknar dig också! Könns som att vi ändå kom varandra nära på det halvåret vi pluggade ihop!



Vad roligt att du har fått jobb och så!! Jag har tänkt ringa dig med, men så tänker jag "nej, jag hinner inte prata mer än 5 minuter" och så tänker jag "nej jag ringer imorgon istället". Men vi får ses när du kommer till Växjö! Jag är hemma då, så no problem :) Vore kul att åka och hälsa på dig i GBG någon gång i vår också :) Hälsa Linda och Andreas!! Kramar!!

2009-02-18 @ 13:23:40
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback