En liten tripp!

På lördag ska jag och Jennie ta en liten tripp till Malmö för att titta på Melodifestivalen live :) Det ska bli superkul! Vi ska sitta i den inringade sektionen så vi kommer nog inte synas på TV, men hihi, det blir skoj ändå. Bara att göra något kul ska bli skoj. Jag kommer att ta med mig Berra så nu gäller det bara för mig att förstå hur han fungerar när man ska ladda upp bilder och så...

Och vi ska bo på hotell och allt!! :) Känns superlyxigt.

Hoppas att det kommer någon sån här klockren låt då... det har ju faktiskt inte varit någon riktigt superbra än tycker jag...



Kommentarer
Postat av: storasyss

Blä.

Är det något du vunnit - eller åker du förbi Lund och dissar mig bara för skojs skull?

2009-02-25 @ 13:39:54
Postat av: kATTIS

GulleTom, vad han är duktig på att sjunga! Och så fina ni är!

2009-02-25 @ 17:29:42
Postat av: Anonym

storasyss: Jo, det har jag :) Dissar aldrig dig!



kATTIS: Tom har en rejäl dos starquality :)

2009-02-25 @ 17:46:12
Postat av: Malin

kATTIS: Herregud vad dum jag är, glömmer säga tack när du skriver så fina ord! TACK!

Postat av: Caroline

Hoppas du inte är höjdrädd....det är ganska brant på de övre läktarna kan jag berätta. (Se: http://calorin.blogg.se/2008/december/mamma-mia-fran-tva-perspektiv.html#comment) Ett hett tips är öronproppar också, just in case!



Hoppas ni får kul!

2009-02-26 @ 22:50:37
URL: http://calorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback