My throat is soar

NEJ!
Johannes har haft jätteont i halsen och haft hög feber i ett par dagar nu... och nu känner jag att min hals gör ont och att jag fryser.
Inatt när jag började känna av det skyllde jag på hypokondri... jag tänkte "Nej, du kommer inte bli sjuk, det är bara för att du tror att du kommer bli sjuk som du överhuvudtaget känner något".
Jag somnade om och när jag sedan vaknade på det brutala sätt som jag skrev om i det tidigare inlägget insåg jag att jag faktiskt hade ont i halsen.

Men det är bara förstadiet än så länge, så idag får jag gå till stan och handla ipren (de börjar ta slut här hemma) och annat jag behöver. Hoppas Johannes hinner bli frisk bara så att han kan ta hand om mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du vara med och tävla om sexleksaker varje månad? Eller ha chansen att vinna ansiktsprodukter just nu? Kika gärna in hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback