Lyssna på bidragen redan nu!

Imorgon åker jag och Jennie till Malmö för att se melodifestivalen på plats! Ska bli superkul :)



Just nu sitter jag och lyssnar igenom alla bidragen som kommer vara med imorgon. När jag först läste vilka artister som skulle sjunga i Malmö var jag lite skeptiskt... men nu när jag lyssnat på bidragen så tror jag spontant att delfinal 4 är den delfinal med högst kvalité på låtarna. Inte ett enda bidrag som var apdåligt. Lyssna själva:

  • Melodifestivalen - Agnes - Love love love
  • Melodifestivalen - Star pilots - Higher
  • Melodifestivalen - Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går
  • Melodifestivalen - Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing me tenderly
  • Melodifestivalen - Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight
  • Melodifestivalen - Sarah Dawn Finer - Moving on
  • Melodifestivalen - Next 3 - Esta Noche
  • Melodifestivalen - Malena Ernman - La voix

  • Vilka tror du går vidare? Jag tror det blir riktigt jämt! Jag kan inte ens bestämma vilka jag tycker är topp 5... på Aftonbladet skriver de att Sarah Dawn Finer är bäst. Jag tror nog också att den låten går vidare... hon har så sjukt bra röst att man säkert kommer få gåshud redan vid första tonen... och dessutom verkar ju låten bra också! Mycket bättre än de hon tidigare deltagit med. Åh, jag är så glad att jag kommer få se det live imorgon! Yeeeey!!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback