Litter Kwitter - funkar INTE på alla katter

I alla fall inte på min katt.

Jag och Johannes har kämpat med den jävla Litter Kwittern länge nu - och vi kommer ingen vart! Imorse, när vi låg och sov, bajsade Tom i badkaret igen... och det är bara att inse - det här funkar inte. Litter Kwittern åker ut nu!

Tro nu inte att vi inte hållit den ren! Nej, vi har diskat den efter varenda liten piss-skvätt... men sen är det ju så att Tom alltid kissar 5 minuter innan han ska bajsa.

Om det finns minsta droppen kiss i Litter Kwittern så vägrar han att bajsa där. Jag förstår honom - om man själv går in på en toalett som är nerkissad går man ju till en annan - eller hur?

För att vi ska lyckas med Litter Kwittern behöver vi alltså vara hemma och vakna 24 timmar om dygnet så att vi kan ta bort "5-minuter-innan-bajs-kisset". Det funkar inte!




Kommentarer
Postat av: Mamasnest

Får jag fråga hur gammal katten är? Jag tänkte prova den på en kattunge som ska köpa, det kanske är lättast att börja tidigt tänkte jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback