Litet stim...!

Igår hamnade jag i ett litet vinststim och jag är superglad!!!

Först av allt fick jag ett mail från PC för alla...
... herregud...en minidator!!!!



Så nu kommer den här lilla söta saken flytta in till mig!! :) :) :)



Sedan gick jag in på Tidningen Hennes. Där hade jag vunnit till både mig och Johannes.
Jag vann en L'oréal mascara och Johannes L'oréals hela vårlook i deras SMS-tävling.
(Jag säger ju att ni ska tävla i SMS-tävlingarna - eller gör inte det förresten - konkurrens... ;) )



Det här är ju perfekt just idag då jag och Johannes precis kommit överens om att vi ska ha en utmaning. Inget onödigt spenderande under februari, mars och april. Hårt men tyvärr nödvändigt.

Det gäller dock inte absolut nödvändiga grejer... mat måste man ju ha till exempel. Och vi måste ha ett strykbord. Dessutom kommer vi inte tacka nej till vänner som vill festa en kväll och så vidare. Nej...

Men jag har funderat mycket på det här. Hur lite man egentligen använder ordentligt av det man köper... och jag känner lite dåligt samvete över allting som bara blir hängandes i garderoben eller så... dessutom är jag ju student och mina resurser är begränsade.

Jag ska helt ärligt också säga att miljökursen har gett mig en tankeställare vad gäller vår konsumtion av varor.



Tävla får jag dock göra, så mycket jag har tid till...

Men, jag kommer alltså satsa på att inte köpa någonting under 3 månader. Tror ni att jag klarar det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback