För vi har tagit studenten....!

Det var längesen jag tog studenten nu. 6 år sedan. Men jag minns min gymnasietid som en av de bästa i mitt liv :) Anledningen till att jag uppskattade gymnasietiden så mycket är kanske för att jag i högstadiet gick i en klass från helvetet... de flesta tjejerna i den klassen var jättetrevliga... men majoriteten av killarna var... ja... jobbiga... och extremt jobbiga i kombination med varandra.

På gymnasiet gick jag i en jättebra klass och jag har massa roliga minnen från den tiden. Men det är verkligen längesen. Det känns som om det var igår.



Ser ni mig? Jag har ringat in mig...



Jag och söta Ivana


Mina inringningar syns ju knappt. Här sitter jag jämte söta Hanna.

Det var jag Ivana och Hanna mot världen! Och så Darija också förstås!

Vi hade så kul, eller hur?

Kommentarer
Postat av: ivana

ja älskling d va vi, d e vi & d kommer alltid att vara vi mot världen. pussssss

2009-02-25 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback