Jackor, jackor, jackor...

Nu har jag suttit och sett en massa auktioner avslutats. Johannes (som älskar jackor) säljer ut 11 av sina gamla jackor på tradera nu. Utgångspris 30:-/st. De är i fint skick, men vi har liksom inte plats för alla hans jackor längre...
 
Så kolla in dem
här om du är intresserad av begagnade herrjackor.

Själv tycker jag att det ska bli underbart med lite mer utrymme i garderoben. Han måste bara rensa ut resten av sina kläder också. Jag lovar - den grabben har kläder - för mycket kläder!

Jag själv ska lägga ut lite gamla kläder jag med, har ju också en hel del som jag typ använt en gång.

Visst har man sina favoriter i klädväg?
Jag har tex två linnen från Gina Tricot - de är alltid de första jag använder när jag tvättat. Älskar dem!


Tompa är söt...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hejsan.

Bli medlem på gratis5, där man kan få 300 kr i presentkort jätte snabbt.

Du behöver bara värva 8 och samla ihop 160 poäng.

Du börjar med 75 poäng:

http://www.gratis5.se/user/register/marcus95

2009-08-29 @ 11:40:18
Postat av: Kicki M

Jag kom på en sak, tävlingen på Kronfågel avslutas ju snart och du ligger på topp :-) Fan vad kul Malin. Ser ut som att du åker till Barcelona... ;-)



Jag röstade en femma igen :-D Hoppas nu det håller hela vägen. Du kanske ska be dem rösta igen på forumet så du får en extra kick framåt!

2009-08-29 @ 17:57:53
URL: http://shetrollan.blogg.se/
Postat av: Malin

*Marcus:* Är redan med :)



*Kicki:* Jag hoppas att jag får göra det!!! Men jag vet inte om det är en jury som ska välja eller om de tar den med högst betyg. Men om en jury skulle välja tycker jag faktiskt att jag är bäst också... (ego) Håller tummarna!

2009-08-30 @ 01:52:23
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback